DIADA DE SANT JORDI

Ja tenim a punt la DIADA DE SANT JORDI!
Com cada any, l’Institut i l’AMPA de l’Institut organitzem una jornada familiar i festiva el dia de Sant Jordi. A les 9h l’AMPA ens oferirà la tradicional xocolatada, a les 10 h la Companyia Inestable de l’Institut representarà l’obra de teatre “Mar i Cel“, que promet molt!, al teatre els Catòlics. A la mitja part es farà el lliurament de premis (punt de llibre, fotografia, contes, poesia i il·lustració).
A les 13 h, l’AMPA de l’Institut ens oferirà la tradicional paella i botifarrada popular de Sant Jordi. Cal adquirir els tiquets abans del 20 d’abril a consergeria de l’Institut.
A la tarda, la Companyia Inestable representarà l’obra a l’alumnat de primària de l’Escola Joan de Palà i l’Escola Mare de Déu del Patrocini. Els dies 25 i 26 es representarà al públic en general. Ja us en informarem.