Associació esportiva

Com cada any, l’Associació Esportiva de l’Institut Sant Ramon organitza vàries activitats extraescolars gratuïtes pels alumnes.
Des de mitjans de març, els dimecres a la tarda, de 4 a 5.30 h es realitza l’activitat de futbol sala,es tracta d’uns entrenaments mixtes d’aquest esport per gaudir i millorar aspectes tècnics i tàctics.
A partir del 13 de maig, els divendres de 4.30 a 6.30 h es realitzaran sortides amb BTT, es faran sortides amb bicicleta de muntanya, de dues hores, pels volts de Cardona. Els principals objectius són: fer una activitat a la natura, conèixer el nostre entorn pròxim, millorar la condició física, millorar la tècnica de conducció, aprendre educació vial, crear hàbits saludables, millorar les relacions interpersonals, …. entre altres.
– Si voleu realitzar alguna d’aquestes activitats, passeu per secretaria.