Ajuts llibres de text i material didàctic complementari i informàtic per al curs 2010/11

Convocatòria d’ajuts per a l’adjudicació de Llibres de text i material didàctic complementari i informàtic per al curs 2010/11. L’import màxim dels ajuts és de 105 € per alumne/a. Com que estem dins el Programa educat 1×1 i el Programa de Reutilització de llibres de text, aquest ajut el podeu sol•licitar per compensar la despesa de compra de l’ordinador i el material complementari.

El termini de presentació de la sol•licitud és el 30 de setembre de 2010.Podeu trobar informació i l’imprès de l’ajut a l’adreça: http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT - Ajuts i subvencions - Educació i formació - material didàctic  -Ajuts per a l’adquisició de llibres de text, material didàctic complementari i material informàtic.

Documentació:

• Sol•licitud signada per tots els membres majors de 14 anys. (pàg. 3 i 4).
• Fotocòpia del NIF/Passaport de tots els membres computables majors de 14 anys, inclòs el sol•licitant. (Fotocopiats tots en un mateix full).
• Fotocòpia de la Targeta Sanitària Individual de l’alumne.
• Fotocòpia de la llibreta d’estalvis o compte corrent de l’entitat bancària on s’ha de fer l’ingrès (l’alumne/a sol•licitant ha d’ésser titular o cotitular).
• Fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, si s’escau.
• En cas de no fer la declaració de renda, cal aportar documentació dels ingressos.

Els ajuts podran ser sol•licitats per les famílies dels alumnes que el curs passat ja el van obtenir i no han canviat de nivell educatiu, o bé per les famílies les rendes de les quals no hagin superat els següents ingressos anuals durant l’any 2009:

Famílies amb 1 membre …….. 9.600,00 € Famílies amb 5 membres ……27.640,00 €
Famílies amb 2 membres ….. 15.636,00 € Famílies amb 6 membres ……30.810,00 €