AJUTS DE NECESSITATS ESPECÍFIQUES DE SUPORT EDUCATIU. ESO.

Us fem saber que ha sortit la convocatòria de beques necessitat específica de suport educatiu. Poden sol·licitar la beca aquells alumnes que puguin acreditar una necessitat específica derivada de discapacitat, trastorn greu de conducta (inclòs TDH) i alumnes amb necessitats associades a alta capacitat intel·lectual.

Per realitzar la sol·licitud telemàtica, podeu passar per l’institut, en el següent horari:

• Dimecres i divendres, de 9 a 14 h
  • Dilluns 4 i 25 de setembre, de 9  a 14 h

Cal que porteu la següent documentació:

-Llibreta de compte corrent de l’alumne/a.

-Documents d’identitat (DNI) del sol·licitant i de tots els membres majors de 14 anys.

-Certificat de minusvalidesa o de l’equip d’orientació educativa i psicopedagògica.

-Carnet de família nombrosa o monoparental o altre documentació que generi un dret de deducció.

Un cop realitzada la sol·licitud, caldrà que tots els membres de la família majors de 14 anys la signin i que sigui omplert l’apartat corresponent pel centre de reeducació corresponent (logopeda o psicopedagog/a). L’imprès s’haurà de retornar al centre abans del 22 de setembre de 2017 (no espereu a última hora per si sorgeixen dificultats tècniques).

Podeu trobar més informació a: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/358-ajuts-ministerio-NEE?category=bd1b6d64-ca6f-11e5-8c48-005056924a59&temesNom=Educaci%C3%B3%20i%20formaci%C3%B3

Rebeu una cordial salutació i benvinguda al nou curs escolar 2017/2018!