Inund’art lloa els alumnes de segon d’ESO de Visual i Plàstica per la implicació en una obra que reflexiona sobre l’espai vital
17/06/22L’orgnització del festival Inund’art ha felicitat els i les alumnes de segon d’ESO de Visual i Plàstica de l’Institut per la implicació en l’obra cocreada amb l’artista Laura Bergillos.
Idiorítmia: paràmetres d’una distància és una experiència d’art visual que sorgeix gràcies a la col·laboració entre… Llegeix més»

