Mobilitat publica dos audiovisuals sobre les estades a Pavia i Lisboa, i prepara la tornada de l’intercanvi de l’octubre que ve

La comissió de Mobilitat de l’Institut ha publicat dos audiovisuals sobre les estades realitzades a Pavia i Lisboa els passats mesos d’abril i maig respectivament.

Ambdós vídeos expliquen les activitats que s’han fet relacionades en el projecte Many Cultures, One Planet i, posteriorment, els i les alumnes remarquen breument els aspectes que destaquen d’aquesta experiència d’intercanvi internacional.

El muntatge inclou, com a cloenda, una selecció d’imatges.

Visualitzeu aquests vídeos en els següents enllaços:

INTERNCANVI A PAVIA

INTERCANVI A LISBOA

La comissió exposa, durant aquests dies, un compilatori de fotografies en el vestíbul del centre.

En aquest sentit, la comissió està preparant la tornada de l’intercanvi, que es desenvoluparà del dilluns 3 al divendres 7 d’octubre.

En concret, els alumnes que han estat cursant tercer d’ESO han preparat dos escape room pels nois i noies portuguesos i italians. Un es farà al voltant de l’Institut i l’altre en el centre de Girona.

Els escape room quedaran a disposició dels interessats.