Inund’art lloa els alumnes de segon d’ESO de Visual i Plàstica per la implicació en una obra que reflexiona sobre l’espai vital

L’orgnització del festival Inund’art ha felicitat els i les alumnes de segon d’ESO de Visual i Plàstica de l’Institut per la implicació en l’obra cocreada amb l’artista Laura Bergillos.

Idiorítmia: paràmetres d’una distància és una experiència d’art visual que sorgeix gràcies a la col·laboració entre l’artista, els i les estudiants i la professora Maria Escatllar.

La creació reflexiona sobre l’espai interpersonal, i els interrogants que sorgeixen, com ara la segurerat i els seus límits.

D’aquesta manera, la construcció de l’espai vital es converteix en un diàleg entre el cos i conceptes relacionats, com ara la por, la llunyania i l’absurd.

L’espai vital, així mateix, es converteix en una extensió de l’individualisme.

L’obra està exposada a la Casa de Cultura de Girona fins el dia 23 d’aquest mes juntament amb les cocreacions d’altres instituts participants (Vicens Vives i  Sobrequés, en ambdós casos, de Girona).

Us convidem a visualitzar un audiovisual de la presentació, gentilesa de la professora Maria Àngels Alsina, a través del següent ENLLAÇ.

+ INFO El festival Inund’art inclou a la Casa de Cultura de Girona una obra de l’artista Laura Bergillos cocreada amb alumnes de segon d’ESO