El festival Inund’art inclou a la Casa de Cultura de Girona una obra de l’artista Laura Bergillos cocreada amb alumnes de segon d’ESO

La dissetena edició del festival Inund’art, que es desenvolupa en diferents espais de Girona, arriba aquest cap de setmana amb un programa d’instal·lacions, performances i recorreguts sensitius.

La Casa de Cultura acull les exposicions d’arts visuals en dos períodes: del 3 al 23 de juny tindran lloc a la primera i segona planta les mostres de les escoles d’art i instituts de batxillerat artístic que exposen els seus treballs; I del 5 al 30 de juliol, la planta baixa serà el lloc d’exposició de la selecció d’arts visuals d’enguany.

La primera planta és el lloc d’exposició d’Idiorítmia: paràmetres d’una distància, que l’artista Laura Bergillos ha cocreat amb els alumnes de segon d’ESO D dins l’assignatura d’Educació visual i plàstica (EVP) durant la residència a l’Institut.

En concret, l’obra exposada ha treballat l’espai vital i l’espai normatiu i el resultat ha estat una videoinstal·lació.

La inauguració d’Inund’art està programada pel pròxim divendres, 3 de juny, a les set de la tarda.