L’activitat lectiva del curs 2022-23 a l’Institut Santa Eugènia començarà el dimecres 7 de setembre i finalitzarà el dimarts 20 de juny

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) ha publicat, amb data de 19 de maig,  l’ordre del calendari escolar que estableix les dates del curs 2022-2023.

D’aquesta manera, s’oficialitza l’avançament del curs escolar anunciat pel conseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, i el president de la Generalitat, Pere Aragonès.

En tots els casos, la preparació del curs i l’aprovació dels horaris s’ha d’haver efectuat dies abans de l’inici de les classes.

En el cas de l’Institut Santa Eugènia, les següents són les dates clau (falta per a comunicar els festius locals i dies de lliure elecció).

⇒ DIMECRES 7 de setembre de 2022: inici de les classes a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO), Batxillerat, els cicles formatius de grau mitjà i superior, els cursos d’especialització de la Formació Professional (FP) i els Programes de Formació i Inserció (PFI)

Del DIJOUS 22 de desembre de 2022 al DIUMENGE 8 de gener de 2023: vacances de Nadal.

Del DILLUNS 3 al DILLUNS 10 d’abril de 2023: vacances de Setmana Santa.

⇒ DIMARTS 20 de juny de 2023: acaben les classes a l’ESO i Batxillerat.

Les classes de l’FP acaben d’acord amb la seva programació acadèmica.

Les proves extraordinàries de Batxillerat i dels cicles formatius es faran del 15 al 20 de juny de 2023, després de les proves ordinàries.

+ INFO Curs 2022-2023