Janina Aixarch, uns gossos terapèutics i un taller de bombons centren l’atenció en el darrer trimestre al SIEI i l’Aula d’Acollida

El Suport Intensiu d’Escolarització Inclusiva (SIEI) i l’Aula d’Acollida de l’Institut Santa Eugènia han programat diferents activitats en el darrer trimestre del curs, acollides amb gran èxit entre l’alumnat.

Janina Aixarch, professora recentment jubilada del centre, ha tornat a les aules i ha explicat als i les alumnes una faula escrita per ella mateixa. Ha estat una visita molt especial.

L’alumnat ha participat activiament en un taller de bombons de xocolata.

Finalment, Albert Marquès, director CTAC Girona, ha realitzat un taller d’intervencions assistides amb gossos. L’expert, educador social especialitzat, ha desenvolupat l’activitat amb en Panxo i la Canya.

Els participants han establert un ambient de confiança amb els gossos, previ a la divulgació i pràctica de gestos per a interccionar.