V certamen de la cançó improvisada

Ja fa cinc cursos que l’institut Salvador Vilaseca té la iniciativa de tirar endavant aquesta activitat, en forma de certamen i concurs alhora, a la que convidem altres centres del nostre entorn proper i de tot Catalunya. Els equips formats per nois i noies diversos han de cantar, glosar una lletra creada en aquell precís moment al ritme d’una melodia coneguda (nyacres o garrotins). Aquest dimarts 14 de maig, al teatre Bartrina, vam poder escoltar l’enginy i la glosa dels alumnes provinents dels cinc centres participants:

• Escola St. Nicolau – Sabadell
  • INS Ramon  Berenguer IV – Sta. Coloma de Gramanet
  • INS Salas i Xandri – St. Quirze del Vallès
  • INS Montserrat – Barcelona
  • Escola Arce – Reus
  • INS Domènech i Montaner – Reus
  • INS Salvador Vilaseca – Reus.

L’acte va ser molt participatiu i tot un èxit. ENHORABONA !

Enllaç amb la notícia a TV3 comarques

Enllaç amb el vídeo del certamen