Tallers d’immersió lingüística en llengua anglesa

Durant aquest curs s’estan realitzant uns tallers d’immersió lingüística en anglès que formen part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançada pel Fons Social Europeu 2014-2020 i han consistit en:
1- Taller lúdic (concurs) sobre cultura anglesa “HELLO THERE”, que va tenir lloc a finals de desembre amb els alumnes de 1r d’ESO.
2- Taller de robòtica STEM “DREAM YOUR WORLD”, que s’està portant a terme durant aquesta segona quinzena de gener amb els alumnes de 2n d’ESO.