L’hort del Savi

Us presentem l’HORT DEL SAVI!
Gràcies a la incorporació de l’institut al Pla de Millora d’Oportunitats Educatives (PMOE) s’ha pogut engegar aquest projecte en el que participen alumnes de 3r d’ESO i està organitzat per la TIS (Tècnica d’Integració Social).
Amb la creació de l’hort es pretén una millora dels resultats educatius de l’alumnat participant a partir d’incidir en les seves competències de l’àmbit personal i social. La motivació i la responsabilitat seran les aptituds que regiran el projecte i garantiran l’èxit educatiu. A la vegada, es comptarà amb la col·laboració del Departament de Tecnologia de l’institut, qui assessorarà en qüestions tècniques.