Horari Híbrid al Batxillerat diürn

Seguint les directrius del Departament d’Educació en relació a la reducció del 50% de la presencialitat de l’alumnat de Batxillerat als centres educatius, com a mesura excepcional, en el context actual de la pandèmia COVID, aquest dilluns 2 de novembre iniciarem un horari semipresencial, és a dir híbrid, al Batxillerat diürn. En aquest nou model organitzatiu, els alumnes hauran de venir uns dies indicats a l’institut i uns altres dies hauran de seguir les classes de forma no presencial, en format de videoconferència, des de casa. L’assistència a l’institut serà en dies alterns considerant com a unitat dues setmanes, és a dir, la primera setmana el grup vindrà dilluns, dimecres i divendres i la següent setmana, dimarts i dijous. Els grups classe no es divideixen, sinó que en aquesta nova organització, cada dia hi haurà només la meitat de grups de batxillerat al centre; això disminuirà la mobilitat i l’afluència de persones a l’institut. El tutor/a ha comunicat l’horari híbrid del grup classe als seus alumnes per correu electrònic.