EXPERIÈNCIA FOTOGRÀFICA INTERNACIONAL DELS MONUMENTS

L’Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments és un concurs de fotografia i patrimoni adreçat als joves, que té per objectiu apropar-los al patrimoni monumental, per tal que el coneguin, el valorin i el gaudeixin.

Amb la complicitat dels centres docents, l’EFIM proposa que els alumnes de secundària, de fins a 20 anys, tinguin l’ocasió de mirar des de la seva experiència el patrimoni i que construeixin el seu propi relat amb un llenguatge creatiu.

L’institut Salvador Vilaseca torna a participar en aquesta edició per mitjà de l’activitat de diversos alumnes. Si tens curiositat per veure les fotografies que elaboren, pots fer-ho a través del perfil de Instagram que han creat per a l’ocasió: @savireusefim. Segueix i recolza la seva creativitat!

Marina

Més info: http://culturaeducacio.gencat.cat/efim/index.php