Calendari juny-juliol

Orles de 4t d’ESO i 2n de BAT

Els alumnes de 4t d’ESO i 2n de BAT poden passar per Interfilm Reus, al Ps Prim, n 6 a fer-se la fotografia de l’orla seguit aquest ordre:

Dimarts 2 Dimecres 3 Dijous 4 Divendres 5
12 a 13:30 4t A ESO 4t C ESO 2n A BAT 2n C BAT
19 a  20:30 4t B ESO 4t D ESO 2n B BAT

Confirmació de plaça i matrícula pel curs 2020-21 (2n, 3r i 4t ESO)

S’enviarà un correu electrònic a les famílies amb un formulari i documents annexos. Cal emplenar el formulari  i enviar la documentació al correu secretariacentre@savi.cat.

Termini: telemàticament del 8 al 23 de juny i presencialment amb cita prèvia del 15 al 23 de juny.

Confirmació de plaça per BAT d’alumnes de 4t d’ESO del centre

S’enviarà un correu electrònic a les famílies amb un formulari i documents annexos. Cal emplenar el formulari  i enviar la documentació al correu  secretariacentre@savi.cat

Termini: del 27 de maig al 3 de juny

MATRÍCULA DE BAT: del 8 al 14 de juliol (alumnes del centre i nous alumnes)

Lliurament de butlletins de notes 

2n BAT (avaluació final): 2 de juny

1r BAT i avaluació extraordinària 2n BAT: 18 de juny

1r, 2n 3r i 4t ESO (avaluació final): 16 de juny

1r, 2n 3r i 4t ESO (avaluació extraordinària): 23 de juny

En tots els cursos els butlletins de notes es lliuraran per correu electrònic a les famílies. La revisió de notes es farà l’endemà del lliurament del butlletins enviant un correu electrònic al professor/a de la matèria. Si l’alumne no està d’acord amb la revisió, té 24 hores per a fer una reclamació al correu secretariacentre@savi.cat

Com puc tornar els llibres en préstec de la biblioteca?

Es poden deixar a consergeria adjuntant una nota amb el nom i curs a l’interior del llibre.

Operativa IDDINK

Enguany la recollida d’ecoBooks no es farà de forma presencial en el centre i es procedirà de la següent manera:

  • els estudiants podran portar els llibres a qualsevol oficina de Correos que, a la seva vegada, els enviarà a Iddink;
  • per a que el cost de Correos sigui gratuït, s’hauran de portar els llibres abans del dia 15 de juliol amb un codi que s’enviarà per mail a cada família;
  • aquest codi el facilitarem de forma gradual i establint dies preferents per anar a Correos per curs, per tal d’evitar aglomeracions;
  • els llibres es revisaran al magatzem d’Iddink, a Correos només caldrà portar els llibres, prèviament dipositats en una caixa o bossa ben protegida;
  • els alumnes de 2n de Batxillerat disposaran per retornar-los d’un termini més llarg;
  • tota la informació de com fer-ho estarà redactada al dors de l’albarà de devolució que, com cada any s’enviarà per mail a les famílies i estudiants.

Obertura del centre (1 de juny)

Aquest dilluns 1 de juny tornem a obrir el centre a la comunitat educativa de l’institut Salvador Vilaseca fent tutories individualitzades amb cita prèvia, orientació dels estudis post obligatoris pels alumnes de 4t d’ESO i suport lectiu a les PAAU pels alumnes de 2n de Batxillerat. Podeu consultar en el document annex el Pla d’obertura del centre

PLA OBERTURA CENTRE_

 

Publicació de la llista provisional baremada de les preinscripcions a l’ESO

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 29/05/2020.

És important que verifiqueu que les dades són correctes i si hi ha alguna errada, presenteu una reclamació per correu electrònic al correu electrònic oficial del centre demanat en primera petició.

Per a la consulta necessitareu el número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor/a que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes o de l’alumne/a (si és major d’edat) i el codi de la vostra sol·licitud de preinscripció: PRE20-2100…….

Consulteu l’enllaç:

INFORME_BAREM_PROVISIONAL

 

PORTES OBERTES VIRTUALS BATXILLERAT

Dilluns dia 1 de juny, a les 12, farem una presentació virtual dels estudis de Batxillerat al centre.

Tothom que hi estigui interessat es pot connectar a la sessió virtual a través de l’enllaç:

 

Preinscripció Batxillerat (nous alumnes)

 

PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT: del 27 al 3 de juny.

La sol.licitud es pot presentar a partir en formulari electrònic (no cal presentar cap resguard ni documentació acreditativa) o en suport informàtic (cal envair el resguard i la documentació acreditativa escanejada o fotografiada per correu electrònic al centre que es demana en primera opció).

En cas no poder envair el resguard i la documentació per correu electrònic, es pot fer presencialment amb requisit de cita prèvia del 1 al 3 de juny.

Accés a l’aplicatiu per reservar cita prèvia

Correu electrònic per enviar documentació: secretariacentre@savi.cat

A continuació teniu uns documents informatius del procés i de la documentació acreditativa.

Documentació a presentar BAT

Criteris de prioritat i barem BAT

Correu electrònic per fer consultes: info@savi.cat

Telèfon informatiu: 667020933. (Horari d’atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14 h)

Us esperem el curs vinent al Batxillerat de l’Institut Salvador Vilaseca !

CALENDARI Preinscripció i matrícula ESO i BAT – curs 2020-21

 

  • Preinscripció alumnes nous 1r d’ESO:
      • Amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig
      • Presencial amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig.
  • Preinscripció alumnes nous 1r BAT:
    • Del 27 de maig al 3 de juny
  • Confirmació de plaça per alumnes del centre
    • Mitjançant formulari online enviat per correu electrònic a les famílies.
  • Matrícula d’alumnes del centre: 2n, 3r, 4t d’ESO:
    • Del 25 de juny al 6 de juliol: online o amb cita prèvia al centre.
  • Matrícula d’alumnes  de 1r i 2n de BAT (alumnat del centre i nous alumnes)
    • Del 8 al 14 de juliol
  • Matrícula d’alumnes nous de 1r d’ESO:
    • Del 13 al 17 de juliol
TROBAREU TOTA LA INFORMACIÓ A L’ADREÇA: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/
Anirem publicant tota la documentació i informació de cada fase.
També ens podeu demanar informació a l’adreça de correu: info@savi.cat

 

Comença la preinscripció a l’ESO

La preinscripció a l’ESO es farà durant període comprés entre el 13 i el 22 de maig:

  • Del 13 al 22  preinscripció telemàtica
  • Del 19 al 22 de maig preinscripció presencial amb requisit de cita prèvia.
  • Període de matricula del 13 al 17 de juliol.

Les eines que posem a la vostra disposició durant tot el procés de preinscripció són:

Correu electrònic per fer consultes: info@savi.cat

Preinscripció telemàtica:

Accés al formulari per a fer la preinscripció des d’internet 

Accés a modificar les dades de la solicitud des d’internet

Correu electrònic per enviar documentació: secretariacentre@savi.cat

Preinscripció presencial (cal demanar cita prèvia):

Periode d’atenció presencial: del 19 al 22 de maig

Accés a l’aplicatiu per reservar cita prèvia

Telèfon informatiu: 667020933. (Horari d’atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14 h)

Correu electrònic per enviar documentació: secretariacentre@savi.cat

Informació sobre el procés de preinscripció, cita prèvia i sol.licitud telemàtica: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

A continuació teniu un document informatiu on s’explica el procés telemàtic i presencial, com demanar cita prèvia i la documentació que cal annexar a la sol.licitud.

Informació famílies preinscripció 2020-21

Sol.licitud preinscripció 2020-21

Documentació a presentar 1 ESO