Obligatòria 2020/2021. Llista d’alumnes admesos i llista d’espera

Seguint amb el procés de preinscripció i matricula a l’ESO, seguidament trobareu els enllaços a tres llistats:

Properes actuacions:

• Matrícula: del 13 al 17 de juliol de 2020

Llibres i material didàctic curs 2020-21

ESO

L’equip directiu està organitzant els grups d’ESO pel curs 2020-21 a partir de les instruccions del Departament d’Educació. A hores d’ara, encara no tenim distribuïts els alumnes en llistes de grups-classe. Quan tinguem aquestes llistes acabades publicarem a la pàgina web del centre i enviarem per correu a les famílies els llistat de llibres i material didàctic pel curs vinent.

BAT

La matriculació de Batxillerat comença el proper 8 de juliol. Podeu consultar el llistat de llibres de les matèries comunes i de modalitat en el fitxer adjunt.

LLibres BAT 2020_21

IDDINK

L’institut ofereix el servei de l’empresa de reutilització de llibres IDDINK que enguany ha creat un lloc web específic per l’institut Salvador Vilaseca. Podeu consultar tota la informació en els enllaços annexes.

Enllaç amb el nou lloc web:   http://microsites.iddink.es/CA/416_institut_salvador_vilaseca

Informació d’interès:

Matricula de Batxillerat

La matrícula de Batxillerat es farà del 8 al 14 de juliol. Per a formalitzar la matrícula cal omplir els formularis online següents segons la seva situació:

• Dades identificatives: Només els alumnes que el curs 2019-20 no han cursat 4t d’ESO al nostre institut, han de respondre el qüestionari online amb les dades identificatives
  • Dades curriculars: Tots els alumnes han de omplir UN dels quatre formularis següents d’acord al curs i torn (diürn o nocturn) que han de fer durant el curs 2020-21 (al final de l’article trobareu enllaços a l’organització curricular del batxillerat per si la voleu consultar):

A més, caldrà lliurar la documentació annexa (autorització drets d’imatge, autorització per les sortides a la ciutat de Reus, carta compromís educatiu, document de pagament de la matrícula) degudament signada:

Documents matrícula BAT  20-21 alumnes nous diürn

El lliurament d’aquesta documentació juntament amb el resguard del pagament de la matrícula escanejada (o fotografiada)  es  farà preferiblement  per correu electronic a l’adreça matriculacio@savi.cat.

També la podeu lliurar de manera presencial  a la secretaria del centre. En aquest cas cal demanar cita prèvia a través d’aquest enllaç o  trucant al telèfon de l’institut 977 75 60 47.

Llistat de llibres: cal triar els llibres corresponents a les matèries que es cursaran.

LLibres BAT 2020_21

L’institut ofereix el servei de l’empresa IDDINK, que gestiona un projecte de reutilització de llibres que redueix molt la despesa per les famílies. A més els llibres es lliuren a l’adreça que indiquen les famílies. Consulteu les condicions:

Codi de centre per fer la comanda: 416MP7

Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al correu: info@savi.cat.

Modalitats, itineraris i matèries del Batxillerat

En aquests dos enllaços podeu consultar l’organització de les matèires a primer i segon de batxillerat:

MATÈRIES BAT 2020-21diürn

MATÈRIES BAT 2020-21 nocturn

EXCLUSIVAMENT per a alumnes d’ESO que el curs 2019-20 ja van estudiar a l’Institut Salvador Vilaseca

Confirmació de plaça i matrícula de l’ESO per al curs 2020-2021

Recordeu que prèviament heu hagut de contestar el formulari següent (es va enviar per correu electrònic): https://forms.gle/2Syweppf9v2NjYq87
Si encara no heu pogut enviar per correu electrònic la documentació que se us demanava, feu-ho a l’adreça: secretariacentre@savi.cat . Si fos necessari fer algun procés presencial, es podrà demanar cita prèvia a partir del dia 11 de juny mitjançant l’aplicatiu de cita prèvia. També podeu gestionar la cita prèvia al telèfon  977 75 60 47 (Horari: de 9 a 14 h)
El termini finalitza el 23 de juny.

Obertura del centre (1 de juny)

Aquest dilluns 1 de juny tornem a obrir el centre a la comunitat educativa de l’institut Salvador Vilaseca fent tutories individualitzades amb cita prèvia, orientació dels estudis post obligatoris pels alumnes de 4t d’ESO i suport lectiu a les PAAU pels alumnes de 2n de Batxillerat. Podeu consultar en el document annex el Pla d’obertura del centre

PLA OBERTURA CENTRE_

Publicació de la llista provisional baremada de les preinscripcions a l’ESO

ATENCIÓ: Llista actualitzada

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 29/05/2020.

És important que verifiqueu que les dades són correctes i si hi ha alguna errada, presenteu una reclamació per correu electrònic al correu electrònic oficial del centre demanat en primera petició.

Per a la consulta necessitareu el número del document d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor/a que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes o de l’alumne/a (si és major d’edat) i el codi de la vostra sol·licitud de preinscripció: PRE20-2100…….

Consulteu l’enllaç:

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_v2