Visita a expotècnia

Dins del pla d’orientació pels estudis post-obligatoris, els nostres alumnes de 4t d’ESO han visitat a l’institut Gal.lipolis i Pere Martell la fira Expotècnia que els ha permès conèixer de primera mà alguns cicles formatius.

Visita a la facultat de Química de la URV

Els alumnes del batxillerat científic i tecnològic han anat a conèixer la facultat de química de la URV.

També han realitzat dos tallers: en un han après la relació entre la química i la cuina, tant tradicional, com d’última generació. I en l’altre, han identificat contaminants de l’aire amb l’ajuda de l’ordinador i els espectres infrarrojos.

Concert de Nadales 2018

Ahir vam gaudir d’un magnífic concert de nadales a l’auditori del conservatori de Reus a càrrec de la coral de 6è de l’escola Teresa Miquel i les corals de 1r d’ESO de l’institut Salvador Vilaseca acompanyades d’alguns instruments de corda, vent i percussió i de l’orquestra de grau professional del conservatori.

Cerc@selles

Els alumnes de 4t ESO del Projecte Encaix de servei comunitari van ajudar al desenvolupament de l’activitat Cec@selles on van participar 450 alumnes de primària de Reus.

Science Day

Divendres 14 de desembre, alumnes de tots els cursos d’ESO van organitzar diverses activitats científiques, i les van explicar en anglès als grups de 1r i 2n d’ESO, que van anar passant pels diferents espais, i van poder participar en un scape room, muntar molècules, jugar al bingo dels elements químics, descobrir els insectes que van quedar atrapats a les trampes muntades al claustre, …