AVISOS IMPORTANTS – CURS 2021-2022

LLIBRES

• Llista de llibres d’ESO. Accedir a la noticia
  • Data límit d’entrega de l’autorització per accedir a l’ajut econòmic per l’adquisició de llibres de text i material didàctic: divendres dia 24 de setembre
  • Llista de llibres de Batxillerat. Accedir a la notícia

BEQUES BAT

ACTE INAUGURAL curs 2021-2022

La Directora i el Claustre del Professorat de l’Institut Salvador Vilaseca ens complau a convidar-vos a l’acte inaugural del curs acadèmic 2021-2022, que tindrà lloc el dimarts 28 de setembre, a un quart de dues del migdia i de manera telemàtica. Enllaç: meet.google.com/jru-wgvj-ift

Aquest acte, amb el títol “A FLOR DE PELL, TOCAR EN TEMPS DE COVID”, anirà a carrec de JOSÉ LÓPEZ, professor, futbolista i invident.

Graduació 4t ESO

Divendres 18 de juny, graduació de 4t d’ESO.

Graduació 2n Batxillerat Nocturn

Ahir dijous es va celebrar la graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat nocturn, acompanyats per la seva tutora i professora de Matemàtiques Misericòrdia Nomen, alumnes i companyes de 1r, i la resta del professorat.

També vam aprofitar l’acte per acomiadar la Misericòrdia amb motiu de la seva pròxima jubilació, i la professora d’Economia, Teresa Batalla, que es va jubilar durant aquest curs. Que gaudiu del vostre descans ben merescut.