Vaga dia 21 de febrer

Demà dijous, dia 21 de febrer hi ha convocada una vaga general.

Els informem que una part significativa dels professors del centre tenen la intenció de fer vaga, i això afectarà de forma important les classes i les activitats del centre.

Hi haurà els serveis mínims que contempla la normativa.

Diners recollits pels companys de la Kelly

Avui s’ha fet el lliurament dels diners que han recollit els alumnes a la família de la Kelly, i que serviran per a la repatriació de les cendres i pel viatge de la mare de retorn a l’Equador

.

Dia de les llengües maternes. 21 de febrer

Durant tota aquesta setmana, es faran activitats al voltant del dia de les llengües maternes, que se celebra el dia 21 de febrer.

Us avancem la feina dels alumnes de l’aula d’acollida, que han escrit algunes frases del Petit Príncep en les seves llengües maternes.

Premis Reddis

Els alumnes del curs passat, Lluís Salvat i Marc Vernet, han estat seleccionats per als premis Reddis, i el passat dia 5 de febrer van fer la presentació dels seus treballs de recerca a la seu de la Fundació Privada Reddis.

El dia 26 de febrer sabrem quin premi rep cadascun.

Felicitats als alumnes i als seus tutors, el Pere Guallar i la Laura Justamante!!

Acte en memòria de la Kelly

El divendres 8 de febrer hem fet un emotiu acte al claustre en memòria de la Kelly, la nostra companya assassinada la setmana passada, amb la participació de tots els alumnes del centre.

Els seus amics han llegit alguns textos i han cantat i ballat les seves músiques preferides.

No t’oblidarem!

Notícia al Diari de Tarragona: enllaç

Enhorabona pel vostre enginy!

Dos grups d’alumnes de 2n i 3r d’ESO han demostrat sobradament el seu enginy matemàtic participant en l’edició 2019 de la copa Cangur que es feia simultàniament a les Borges i a Reus. L’equip de les Borges va q uedar classificat en 5a posició i el de Reus en 2a posició !!! ENHORABONA A TOTS I TOTES.