Musical: “Així sóc jo”

El proper dimecres 10 d’abril representarem al Teatre Bartrina en dues sessions, a les 18 i a les 20:30, el musical de creació pròpia: “Així sóc jo”. A través de diversos esquetxos amb actors, músic i ballarins us explicarem històries que, joves com tu, viuen i senten, per què cadascú té un “jo” complex i ric que pot dir moltes coses al món.

El musical compta amb la col·laboració de l’escola de dansa Núria Díez i del Conservatori de música de la Diputació de Tarragona a Reus.

La recaptació de les entrades es destinarà a finalitats solidàries amb el Club Esportiu Alba de discapacitats intel·lectuals. Les  entrades es venen a 3 € a la secretaria de l’institut.

Portes obertes de Batxillerat

El proper dijous, 2 de maig farem les portes obertes de Batxillerat diürn a les 17 h per alumnes i a les 19 h pel públic en general. En aquestes jornades us coneixereu l’estructura del nostre Batxillerat i us explicarem algun dels nostres projectes més emblemàtics.

Les portes obertes de Batxillerat nocturn seran el dilluns 6 de maig a les 19 h.

Premis Reddis

Dos ex-alumnes del centre han rebut un premi Reddis pels seus treballs de recerca:

Marc Vernet: 2n premi pel treball sobre instal·lacions fotovoltaiques.

Lluís Salvat: 3r premi pel treball sobre aerogeneradors.

Batukada

La batukada de l’Institut va ajudar a rebre el Rei Carnestoltes de l’escola Isabel Besora.