PARC DE TRÀNSIT

Els dies 1 i 2 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO han anat al Parc de Trànsit a aprendre les normes de circulació.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Durant aquest curs s’ofereixen dues activitats extraescolars:

• Balls i ritmes
  • Curs de xinès.

Qui hi estigui interessat, dijous dia 27 de setembre, a l’hora del pati i a la sala d’actes, hi haurà reunió informativa.

Ja hem encetat un nou curs

Els nostres alumnes d’ESO i BAT diürn i nocturn ja pugen per les escales i han tornat a omplir les aules. Desitgem un profitós curs 2018-19 a tothom.

A continuació teniu informació pel curs 2018-19 que pot ser del vostre interès:

Calendari escolar 2018-19

Grups d’ESO i BAT  (tutors/es)

Reunions de pares d’inici de curs (ESO)

Reunions pares d’inici de curs (BAT)

BON CURS 2018-2019 !

IV Certamen de la cançó improvisada

Dimecres 16 de maig va tenir lloc al teatre Batrina el IV Certamen de la cançó improvisada organitzat pel nostre institut. Vam poder veure com els nois i noies feien improvisacions i glosaven en forma de garrotins i nyacres. Hi van participar l’escola St. Nicolau (Sabadell), l’institut Salas i Xandri (St. Quirze del Vallés) i els alumnes de 1r d’ESO de l’institut Salvador Vilaseca. Ha estat el millor certamen de tots per l’enginy que van mostrar tots els participants. GRÀCIES A TOTS !

El cartell va ser dissenyat per la Núria Enrique de 4t d’ESO C

Coral intergeneracional

Dins del projecte Encaix, dimarts 15 de maig vam poder gaudir d’un concert intergeneracional al teatre Batrina a càrrec de quatre corals de gent gran (Coral Alegria, Coral l’Encís, Coral Alabada i Coral Espai La Caixa), la coral infantil de l’escola Rubió i Ors i la coral formada per tots els alumnes de 4t d’ESO de l’institut. Aquest acte formava part de les activitats de la Festa de la Gent Gran a Reus. Va ser molt emotiu veure cantar i ballar persones d’edats tan diverses damunt de l’escenari. ENHORABONA !

Colònies a Prades

Els dies 10 i 11 de maig, alguns alumnes de 1r d’ESO van anar de colònies a Prades, i s’ho van passar molt bé!!, tal com veiem a les fotos.