EL CAMÍ DE L’ÈXIT

Ha estat un èxit rotund la representació del musical “El camí de l’èxit”, amb la participació de més de 100 persones, entre actors, cantants, ballarins i músics.

Aquest projecte ha estat fruit de la col·laboració de l’Institut Salvador Vilaseca, com a centre de referència de música i dansa, el Conservatori de música de la Diputació, i la coordinadora de les escoles de Dansa (Escola de Dansa Núria Díez, Escola de Dansa Artis i Escola de Dansa del Centre de Lectura), sota la direcció de Georgina Llauradó.

Entrevista a Ràdio Reus, cadena SER.

Notícia al Diari de Tarragona

Notícia al Canal Reus Televisió