Adquisició dels llibres per al curs 2023-24 a través de Iddink

L’institut Salvador Vilaseca, amb el vistiplau del Consell Escolar, contracta els serveis de l’empresa Iddink per tal d’organitzar la compra de llicències i la reutilització de llibres de text dels alumnes d’ESO i Batxillerat, ja que és una opció que abarateix els costos dels llibres (amb un estalvi de fins el 60% en ecobooks), alhora que és molt més respectuosa amb el medi ambient.

Dimarts 11 de juliol de 10:00 a 14:00 i 15:00 a 17:30 l’empresa de gestió de llibres IDDINK vindrà al centre per fer la RECOLLIDA dels llibres en préstec del curs 22-23 i per fer la COMANDA nova dels llibres i llicències del curs 23-24. Podeu accedir a la infografia amb els detalls de com fer la gestió en aquest enllaç.

Les comandes es poden fer per tres vies diferents:

Accedint a la web Iddink.cat
Trucant al telèfon 932 388 833
Venint al centre, el dia 11 juliol de 10:00 a 14:00 i 15:00 a 17:30, on Iddink disposarà de personal per atendre les famílies.
Iddink permet pagar en el moment de fer les comandes o bé diferir el pagament segons us convingui. Al full adjunt o a la web d’Iddink hi trobareu informació més detallada sobre com fer la comanda i la resta de condicions.”