El setè art del Ridaura

Els alumnes Miriam Belmonte i Víctor Moreno, de l´optativa Fem Vídeo de l´Institut Ridaura, han estat els guanyadors del Premi LLibreria 22 del MINIREMAKES 2019 pel seu remake “Swiss Army Man”. Enhorabona a tots dos i també als altres companys de classe que han participat i han deixat el llistó molt alt!

La gala de lliurament de premis i projecció ha tingut lloc aquest dissabte, 4 de maig, a la Sala Polivalent de Castell d´Aro. El guanyador del 1r premi va ser l´Adam Yadlovski, ex-alumne del nostre centre, que actualment estudia a l´ESCAC de Terrassa.

És la 9a edició d´aquest  concurs, convocat per l´Associació Arocinema, amb la col.laboració de l´Ajuntament de Castell-Platja d´Aro i la Llibreria 22 de Girona, que proposa als artistes participants reproduir en qualsevol tècnica una escena de 30 segons a tres minuts i mig, d´una pel.lícula, sèrie de televisió o vídeoclip musical fàcilment identificable pel gran públic.