XVè Taller de Física de Partícules a la UB

Aquest divendres, 28 febrer 2020, l’alumne de 2n BAT Científic, Aitor Muñoz, va participar, juntament amb 80 estudiants d’arreu de Catalunya, al XVè Taller de Física de Partícules a la UB, dins el marc de la International Masterclass Hands on Particle Physics. Diversos professors i investigadors de l’Institut de Ciències del Cosmos (ICCUB) els van fer xerrades sobre física de partícules, així com dels estudis que s’imparteixen a la Facultat. Als tallers, els alumnes van poder analitzar dades reals del CERN i les van compartir per videoconferència amb investigadors d’aquest centre de recerca, que l’Aitor ja coneixia bé. Un dia molt profitós!