Proves de certificats B1, B2 i C1 d’alumnat lliure a l’EOI Girona

Del 2 al 6 de març de 2020 s’obre el període d’inscripcions a les proves lliures de certificats B1, B2 i C1 de les Escoles Oficials d’Idiomes. La convocatòria es dirigeix a persones que tenen com a mínim 15 anys (o els compleixen durant l’any de realització de la prova), que acrediten la superació del 2n curs d’ESO i que volen obtenir una acreditació del seu coneixement de determinat idioma sense ser alumnes oficials d’una EOI (aspirants de règim lliure).

A l’EOI de Girona es convoquen proves d’anglès, francès, àrab, espanyol, alemany, italià i rus. Consulteu la plana web de l’EOI Girona per a més informació.