Xerrades informatives estudis postobligatoris

Dimecres 20 de març, a les 19:00h, a la Biblioteca Anna Granolleras de l’INS Ridaura, tindrà lloc la xerrada informativa de BatxiBac per a totes aquelles famílies interessades en cursar aquests estudis de doble titulació el proper curs 2024-2025. La preinscripció obligatòria pels alumnes BatxiBac serà del 2 al 8 d’abril 2024.

Dijous 21 de març, a les 19:00h, a la Sala Polivalent de l’INS Ridaura, tindrà lloc la xerrada informativa dels Batxillerats per a totes aquelles famílies interessades en cursar el proper curs 2024-2025 qualsevol dels nostres itineraris: Científic, Tecnològic, Social o Humanístic. La preinscripció obligatòria pels alumnes de Batxillerat serà del 18 al 25 d’abril 2024.

No cal reserva prèvia.
Us hi esperem !