2a Trobada de Comitès Ambientals del Baix Empordà

Aquest divendres, 15 de març 2024, ha tingut lloc la 2a Trobada de Comitès Ambientals del programa Escoles Verdes amb alumnes d’ESO del Baix Empordà als entorns d’una part de la ruta del Vent-Camins de calç, al Parc Natural del Montgrí, Illes Medes i baix Ter. Han participat 7 centres amb una vuitantena d’alumnes.

L’objectiu de la trobada ha estat conèixer aquest entorn natural i el patrimoni de la pedra seca, testimoni dels canvis del territori. Hem comptat amb el suport de les entitats Gisfera, SOS Costa Brava, el Parc Natural (PNMIMBT) i en Càndid Miró, mestre jubilat i gran coneixedor de la zona.