Preinscripcions Batxillerat i CFGM 24-25

Benvolgudes famílies,

Us informem de les dates de preinscripció per a BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ. Com sabeu, a l’institut Ridaura només oferim les modalitats de BATXILLERAT i de BATXIBAC. No oferim la modalitat de Batxillerat artístic ni cap cicle formatiu de grau mitjà.

Els alumnes que estan cursant 4t d’ESO a l’institut Ridaura i volen estudiar Batxillerat a l’institut Ridaura NO CAL QUE FACIN LA SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA perquè durant el mes de maig CONFIRMARAN LES DADES QUE JA TENIM I AIXÍ QUEDARAN PREINSCRITS.

En canvi, els alumnes que vulguin cursar BATXILLERAT EN UN ALTRE CENTRE DIFERENT DE L’INSTITUT RIDAURA cal que segueixin els passos següents:

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

Presentació de sol·licituds mitjançant sol·licitud electrònica o sol·licitud amb suport informàtic https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici/index.html

Del 18 al 25 d’abril 2024 (ambdós inclosos)

Publicació de les llistes de preinscripció amb la puntuació provisional (al web del centre on es vol anar en primera opció) 17 de maig 2024
Termini per presentar una reclamació, utilitzant l’eina electrònica per adjuntar les reclamacions Del 17 al 23 de maig 2024
Publicació de les llistes amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions 29 de maig 2024
Sorteig públic del número de desempat 29 de maig 2024, a les 11:00h
Publicació llista ordenada 3 de juny 2024
Publicació llista alumnes admesos i llista d’espera 20 de juny 2024
PERÍODE MATRÍCULA ORDINÀRIA Del 21 de juny a l’1 de juliol 2024

Els alumnes que vulguin cursar un CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ (CFGM) han de seguir els següent calendari: