10a Fira Ciència en Equip de Girona

Aquest dissabte 13 d’abril 2024 alumnes d’ESO del Ridaura han participat a la fira Ciència en Equip de Girona, que enguany celebrava la desena edició.

El fil conductor de la fira era l’aire i el nostre alumnat hi ha portat tot d’experiments amb globus: curses amb aerolliscadors, observació de la pròpia veu, generació de gasos amb llevat o aixecar els més valents només amb la força dels pulmons!

Un cop més, donem l’enhorabona a les científiques i científics que han treballat amb molta il·lusió i creativitat per convertir aquest dia en una veritable festa de la ciència.