Ponència literària de l’alumnat de 2n BatxiBac

Aquest divendres 27 de gener 2023, l’alumnat de 1r i 2n BatxiBac ha assistit telemàticament a la Matinée BatxiBac 2023. En aquesta jornada, organitzada per la Coordinació de Llengües estrangeres del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, els estudiants de 2n de BatxiBac han tingut una participació activa amb la presentació en directe de la ponència de Littérature française “Le commentaire de texte : La promesse de l’aube, de Romain Gary”.

Prèviament tots els estudiants de 2n BatxiBac havien enregistrat la seva tasca en un vídeo divulgatiu que combina la realització del Commentaire de texte amb imatges de les dues pel·lícules vinculades a les obres a estudi de Romain Gary (La promesse de l’aube i La vie devant soi):

La jornada s’ha completat amb quatre ponències més realitzades per altres centres BatxiBac de Catalunya on s’han exposat altres exercicis literaris (essai et oral) i d’Història (commentaire et rédaction). Amb aquesta Matinée s’ha dotat a l’alumnat d’una prova BatxiBac de pràctica completa, seguint els criteris de les proves externes.

Enhorabona pel vostre compromís i per la feina feta !!