2n d’ESO descobreix l’entorn de PdA

El passat dijous 19 de Gener 2023 l’alumnat de 2n d’ESO va fer diverses activitats pel municipi de Platja d’Aro. Van tenir l’oportunitat de fer una passejada pel Parc dels Estanys on la Roser els va explicar l’exposició d’escultures que actualment hi ha.

A la biblioteca Mercè Rodoreda van realitzar una gimcana entre novel·les, llibres, revistes i música.

Aquestes dues activitats pertanyen al crèdit de síntesi, descoberta de l’entorn i el patrimoni que ens envolta.

Per últim, van participar en un “scavenger hunt” on l’alumnat per grups es convertien en periodistes i reporters, havien d’aconseguir uns objectius dins d’un temps estipulat.