“Jóvenes talentos de relato corto”

El passat dissabte dia 23 alguns alumnes de 2n d’ESO van participar a la 59a edició del Concurs “Jóvenes talentos de relato corto” que organitza cada any la Coca-Cola. Els alumnes seleccionats van ser l’Avril López, la Rocío González, la Natàlia García, la Judith Clotet, la Sandra González, la Jenifer Beidler, l’Aleix Ibars, la Mar Huertas i la Carme Torres, que van trobar a la seva taula una caixeta amb un rellotge de sorra i una frase que deia “Era necesario parar el tiempo“. A partir d’aquí, van escriure un breu relat que tenia aquesta frase i aquest rellotge com a protagonistes de la història. Esperem que tinguin molta sort i puguin passar a la final.

Enhorabona per participar!!