Jornada de Portes Obertes: 28 de març

El proper dijous, 28 de març, tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes del nostre centre

Aquesta jornada s’adreça a l’alumnat de 6è que cursarà 1r d’ESO el curs vinent, a les seves famílies i a totes les persones interessades a conèixer el Projecte Educatiu i el Projecte Curricular d’ESO del nostre centre. D’altra banda, i no menys important, també serà un bon moment per mostrar-vos les nostres instal·lacions i explicar-vos la tasca educativa que realitzem a l’institut. Aquest primer contacte amb el centre de secundària, que desperta gran interès, és molt important tant per als nens i les nenes com per a les seves famílies.

Les activitats previstes en la jornada de portes obertes són:

• Durant el matí es durà a terme l’acollida dels alumnes de 6è de les diferents escoles de la Vall d’Aro a càrrec de l’alumnat de primer d’ESO.
  • A les19:30h es farà una visita guiada per tal de conèixer les instal·lacions de l’institut.
  • A les 20:00h tindrà lloc la xerrada informativa sobre el Projecte Educatiu del centre i l’organització de l’ESO

Us hi esperem!