Inici del 3r Trimestre escolar

Benvolgudes famílies,

Som conscients que no són moments fàcils en molts sentits i que tothom té una situació personal i familiar diferent. Esperem que estigueu bé de salut, no oblidem que aquesta és una crisi sanitària i, el primer, i més important, és gaudir d’una bona salut física i emocional. Durant aquests 20 dies ens hem trobat una situació nova i, sobretot, no esperada, que anem modificant en funció de les instruccions que anem rebent diàriament.

El que sí que us podem dir amb seguretat és el següent:

– Durant aquesta setmana el tutor dels vostres fills/es us enviarà el butlletí de les notes, sense firmar, de la segona avaluació a través d’iEduca. Quan reiniciem les classes presencials, i tornem a la normalitat, us farem arribar el butlletí en format paper i signat pel tutor/a.

– El 3r trimestre començarà a partir del dimarts 14 d’abril 2020.

– Una part significativa del tercer trimestre s’haurà de fer de manera virtual.

– Aquest tercer trimestre, a partir del 14 d’abril, serà AVALUABLE; és a dir, ja no hi haurà tasques de consolidació sinó que seran tasques que ens donaran la nota del 3r trimestre.

– Les coordinadores i coordinador de nivells enviaran cada dilluns un document únic a cada alumne, mitjançant el correu corporatiu (@insridaura), amb totes les activitats i tasques a realitzar durant la setmana. Els alumnes hauran de fer el retorn d’aquestes activitats, dins els terminis establerts, i mitjançant la plataforma que el professor/a corresponent indiqui.

Finalment, des de l’Equip Directiu reiterem que som conscients que la situació no és fàcil però entre tots ens en sortirem.

Atentament,

Equip Directiu INS Ridaura