Vaga d’estudiants

Bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit en votació adherir-se a la vaga general estudiantil de 72 hores convocada per dimecres, dijous i divendres d’aquesta setmana. Per tant, els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius que hagin portat l’autorització signada pels pares, podran exercir aquest dret. La resta d’alumnes, és a dir, els matriculats a 1r i 2n d’ESO, els quals no tenen dret a vaga, i aquells que no estiguin degudament autoritzats, hauran d’assistir a classe amb normalitat.

Comunicat de 74 professors

La majoria del professorat de l’Institut Ramon Coll i Rodés vol mostrar, de manera pública, el seu desacord amb la sentència judicial que condemna els líders socials i polítics que han actuat sempre de forma pacífica i democràtica.

També volem refermar el nostre compromís en una educació que doni eines a l’alumnat perquè esdevinguin ciutadans crítics i socialment responsables en la defensa dels drets humans.

Jornades de la cuina del peix de l’art

La història de Lloret de Mar i el seu passat mariner fan que gaudim d’un ric patrimoni gastronòmic que es recorda durant el mes d’octubre durant les Jornades gastronòmiques de la cuina del peix de l’art.
Enguany, aquesta iniciativa gastronòmica celebra la seva XVII edició i… Llegeix més»

1r menú complet 2019-20

El primer menú degustació del curs 2019-20, el preparen i el serveixen a la nostra aula d’aplicació els nostres alumnes de CFGM. I, com és costum, els dos aperitius de rigor donen pas als quatre plats principals, que, en aquesta ocasió, són l’Ajoblanco i Ajonegro amb verat marinat; l’Ou amb dues coccions, samfaina, albergínia i mongetes; el Peix de llotja amb romesco i suc de ceba; i la Presa ibèrica amb salsa de ratafia, chutney de pinya i migas. Finalment, la dolçor de les postres arriba amb la Crema catalana amb carquinyoli i un pastisset que els comensals poden triar entre els del carro de postres.

1r menú del nou curs. Som-hi!

Benvolguts clients,
Us recordem que a partir d’avui podran venir a degustar el menú gastronòmic elaborat i servit per l’alumnat dels cicles formatius de cuina, de pastisseria i forneria i de serveis en restauració de l’Institut Ramon Coll i Rodés.
Us enllacem aquí… Llegeix més»