II Cursa solidària

Aquest curs el servei comunitari per a tot l’alumnat de 3r d’ESO arriba a la seva segona edició. Es tracta d’una matèria transversal que tot l’alumnat ha d’haver realitzat durant 3r o 4t d’ESO.
La finalitat última del servei comunitari és garantir que els estudiants,… Llegeix més»

Assemblea General de l’AMPA

El pròxim dia 27 de març del 2019 a les 19.00 h en primera convocatòria i a les 19.30 h en segona, us convoquem a tots a l’Assemblea General anual de l’AMPA de l’Institut Ramon Coll i Rodés, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea General anterior.
2. Estat de comptes del curs 2018 i aprovació del pressupost de l’any 2019.
3. Comissions (Llibres, Extraescolars, Festes, etc.).
4. Temes diversos.
5. Torn obert de paraules.

Aprofitem per dir-vos que és el millor moment per col·laborar amb l’AMPA, i dir-nos si voleu formar part de la junta. També voldríem demanar-vos que entreu dintre del Facebook, AMPA COLL i del nostre Instagram, on podeu veure totes les nostres publicacions i tota la informació que… Llegeix més»

Concurs: logo Erasmus+

L’Institut Ramon Coll i Rodés convoca un concurs per la creació d’un logotip per als projectes Erasmus + del centre.

PRIMERA: TEMA

Erasmus+ és un programa europeu per a l’educació, formació, joventut i esport durant el període 2014-2020.

Hi ha dues línies de projectes: KA 1 i KA 2.

Erasmus + KA 1: proporciona subvencions als centres per a la formació dels docents a l’estranger.

Erasmus + KA 2: proporciona subvencions als centres perquè realitzin projectes conjunts amb instituts, escoles… d’altres països. També permet l’intercanvi entre alumnat per treballar conjuntament.… Llegeix més»

El joc del recital poètic

Amb la mirada posada al divendres 22 de març, la coordinació de català i castellà del nostre institut ha preparat un joc que transcorrerà durant el primer pati i que té com a finalitat recitar poemes durant el segon pati. Els alumnes que hi vulguin participar han de tenir un tiquet que els haurà lliurat el seu professor de llengua catalana o castellana. El procediment serà el següent… Llegeix més»

Vaga del 15 de març

Bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit en votació adherir-se a la vaga general estudiantil europea contra el canvi climàtic convocada per divendres, 15 de març. Per tant, els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius que hagin portat l’autorització signada pels pares, podran exercir aquest dret. La resta d’alumnes, és a dir, els matriculats a 1r i 2n d’ESO, els quals no tenen dret a vaga, i aquells que no estiguin degudament autoritzats, hauran d’assistir a classe amb normalitat.

La classe més neta

El dia 7 de març els alumnes del 3A2 van gaudir del premi obtingut per ser la classe més neta del primer trimestre. Van anar tots a dinar a l’hotel Olympic amb la seva tutora, l’Ester Martín, i una altra professora de l’equip docent de 3r d’ESO, l’Inma Santiago. El menú va ser elaborat i servit pels alumnes dels nostres cicles formatius.… Llegeix més»

Vaga del 8 de març

Bona part dels alumnes del nostre institut, a proposta del Consell de Delegats del centre, ha decidit en votació adherir-se a la vaga convocada demà, Dia Internacional de les Dones. Per tant, els alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, batxillerat i cicles formatius que hagin portat l’autorització signada pels pares, podran exercir aquest dret. La resta d’alumnes, és a dir, els matriculats a 1r i 2n d’ESO, els quals no tenen dret a vaga, i aquells que no estiguin degudament autoritzats, hauran d’assistir a classe amb normalitat.

Resum de les Portes Obertes

A continuació, podeu gaudir del carrusel de fotos fetes durant la jornada de Portes Obertes d’aquest any. En aquest carrusel, les imatges es van succeint fins a conformar el recorregut que anotaré a continuació, un recorregut que va estar ben indicat en tot moment pels nostres alumnes de grau superior… Llegeix més»

Art al Caixa Fòrum

El divendres 1 de març, els alumnes de 1r de batxillerat artístic van anar al Caixa Fòrum de Barcelona a veure dues exposicions.
A la matèria de Fonaments de les Arts, estem començant a treballar el Barroc i, per aquest motiu, no ens podíem perdre una exposició com la de Velázquez, de les col·leccions reials espanyoles i de la pintura del Segle d’Or. Una selecció de quadres relacionats amb el mestre sevillà, les influències que rep i… Llegeix més»

Bond i els 2n d’ESO

Bingo Royale brings together danger, romance, suspense and action. This thriller sends our British Secret Agent 007 on a mission into the world of computer viruses. Who is plotting to destroy all the world’s computers? Could it be Dr Mole Hill and his villainess assistant, Anastasia?
James Bond, armed with a suitcase of gadgets from Q and a briefing from M… Llegeix més»