Eric Casañé, 1r premi Install Party

El nostre alumne Eric Casañé, de 2n de batxillerat tecnològic, ha obtingut el 1r premi de la setena edició de la INSTALL PARTY amb el seu treball de recerca: “Sistema domòtic amb Arduino i Raspberry“.
Aquest passat 16 d’abril ha tingut lloc la setena edició de la Install Party del TecnoCampus de… Llegeix més»

Timbre Gen-Z Throwback

Diuen que el món està vivint un canvi radical amb la irrupció en la societat de la generació Z, els joves nascuts entre els anys 1994 i 2010. És la primera generació que ha nascut, s’ha educat i ha socialitzat des del principi amb lliure i total accés a internet, a la web i a tot l’univers digital. Segons estadístiques recents, són més de dos mil milions de joves en el món, i, ja posats a donar xifres, més de vuit-cents cinquanta en el Coll i Rodés. Els nostres joves són l’esperança d’una… Llegeix més»

Timbre per a Pilar

El fet luctuós que ens ha sobrevingut aquest cap de setmana fa que la programació musical del timbre prevista per aquesta setmana s’ajorni. Demà dilluns, a l’entrada i sortida de l’institut i al començament i final dels esbarjos, a cada racó del nostre institut, es deixaran sentir algunes de les cançons preferides de la nostra companya Pilar.

La música és sentiment i el sentiment que ara compartim es diu Pilar.… Llegeix més»

Pilar, “in memoriam”

[…] Pilar tenía el don de la palabra. Su condición de humanista la dotaba de un fondo conversacional inmenso; su condición de filóloga, de un discurso inteligente que fluía de forma natural y elegante. Departir con ella era un placer intelectual; a veces, incluso un reto: a tal punto llegaba su dominio de la ironía y de los juegos de palabras. Cuando… Llegeix més»

XIII Expo batx. artístic

Des del Departament de Dibuix de l’Ins. Ramon Coll i Rodés, hem organitzat la 13a exposició de treballs fets pels alumnes de Batxillerat Artístic del nostre centre. El títol que dona nom a l’exposició d’enguany és Trajectòries i se centra principalment en la trajectòria que cursa tot treball artístic: el procés que condueix de la idea inicial a l’obra acabada. Per aquest motiu, es podran veure tant obres acabades com esbossos inicials que han format part del procés de… Llegeix més»

9è menú gastronòmic

Des d’ahir dimarts fins al divendres 16 d’abril, els alumnes del CFGM de Cuina i Gastronomia elaboren, amb la dedicació i el savoir faire que els caracteritza, el novè menú gastronòmic d’aquest curs. Els nostres clients el podran degustar, com de costum, al restaurant que serveix d’aula d’aplicació dels cicles, situat a l’hotel Olympic.
La composició d’aquest menú és la següent:… Llegeix més»