Venda de llibres (AMPA)

L’AMPA de l’Institut Ramon Coll i Rodés recorda que els llibres de batxillerat i cicles no entren dins el programa de reutilització.

Entreu a l’article i trobareu els diferents enllaços als llibres necessaris del pròxim curs per a cada nivell i tipus d’estudi.… Llegeix més»

Premi UB per Daria Tuvasheva

Aquest divendres, dia 3 de juliol, va tenir lloc de manera telemàtica el lliurament dels Premis UB-Santander de la Facultat de Belles Arts als millors treballs de recerca de batxillerat (TdR). Entre els treballs premiats, es trobava el de la nostra alumna de segon de batxillerat artístic Daria Tuvasheva, titulat Les nines i el motlle invisible, que finalment va obtenir el quart premi del… Llegeix més»

Seu del tribunal PAU 516

Aquest dimarts  s’inicien les proves d’accés a la universitat (PAU) que, en aquesta convocatòria de juny (enguany, juliol) s’allargarà durant quatre dies, fins divendres dia 10.

La pandèmia de coronavirus ha fet que siguin fins a 210 els tribunals examinadors que s’han distribuït pel territori català. L’Institut Ramon Coll i Rodés, en concret, és la seu del tribunal ordinari núm. 516.

Si encara no sabeu l’horari de les proves, mireu el que inserim aquí a continuació o consulteu-lo a la… Llegeix més»

Preinscripció CFGS 2020-2021

Tramitació telemàtica: del 10 al 17 de juny de 2020, ambdós inclosos. Ateses les actuals circumstàncies derivades de la Covid-19, es podrà fer la tramitació presencial, de manera extraordinària i només amb cita prèvia.Per demanar cita prèvia o per consultes relacionades amb la preinscripció, s’ha de trucar a partir del dia 10 de juny, al tel. 972370385 en el següent horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres de 9.00 h a 13.00 h.

La tramitació es pot fer a través de dos sistemes:Tramitació electrònica.
No s’ha d’aportar cap documentació, es fa de manera telemàtica. Tramitació amb suport informàtic. La documentació i el resguard de sol·licitud, s’hauran d’enviar escanejats o fotografiats a l’adreça electrònica del centre: b7005911@xtec.cat … Llegeix més»

Cambrers, el futur de l’hostaleria

Tota l’hostaleria d’Espanya s’uneix, encapçalada pels seus grans xefs, en defensa de la gastronomia i el turisme.
Segons Joan Roca, la formació professional és un sector que necessita generar valor afegit. S’ha d’ajudar a les escoles i dotar-les de més recursos i medis. També hem de realçar la figura del cambrer. No només els cuiners són importants en aquest sector, sinó que el sector de sala o de serveis és tant o més important que el de la cuina. El client ha de sentir-se cuidat i necessitem cambrers que estiguin enamorats del seu ofici, que el desenvolupin amb el cor i sobretot amb professionalitat. La nova revolució serà emocional i els cambrers seran clau.… Llegeix més»

Diari blau del Coll i Rodés

Dijous, 26 de març.
Educació fa dies que recomana escriure un diari del #confinament. Els edificis no tenim per costum escriure’n, però crec que provaré d’espolsar-me la malenconia amb aquest #DiariBlauColliRodés que ara mateix començo amb aquest apunt.
[…]
Diumenge, 31 de maig.
Avui és el Dia Mundial contra l’Esclerosi Múltiple. I recordo aquestes paraules de M. Martí i Pol: “Fonda i clara, la veu que em repeteix proclama vida”. Us estimo. Aquesta és l’última anotació que faig al  #DiariBlauColliRodés. La setmana vinent torno a obrir portes.… Llegeix més»

Pla d’obertura de centre

El Pla d’Obertura de Centres Educatius en Fase 2 de Desescalada en la Finalització del Curs 2019-2020 i Per a l’Organització i Funcionament dels Centres i els Estudis del Curs 2020-2021, aprovat pel PROCICAT en data 20 de maig de 2020, estableix que cada centre educatiu elabori el seu Pla d’Obertura de Centre i apliqui les mesures de seguretat que aquest pla estableix abans de l’admissió dels alumnes.

Seguint les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius per al desplegament d’aquest pla, l’Institut Ramon Coll i Rodés ha elaborat el seu pla d’obertura que podeu consultar aquí.

Aquest pla garanteix totes les mesures de seguretat establertes i té data d’informació al Consell Escolar de 29 de maig de 2020.