Trobada delegats i delegades mediambientals de la Selva. Hostalric

Dimarts 9 de novembre els delegats i delegades mediambientals del nostre centre, van assistir a la   “Trobada de Comitès Ambientals d’alumnes de La Selva d’ESO”,  organitzada per la comissió verda del Institut Vescomptat de Cabrera (Hostalric).

Els i les nostres representants van poder veure quines accions es fan al centre organitzador vers el medi ambient: recollida selectiva, premi a la millor “aula verda”, compostador, hort ecològic, … són alguns dels projectes que duen a terme.

Vam caminar també fins a la “Bassa de les Brugueres” on la Societat Catalana d’Herpetologia, amb l’ajut de l’alumnat del centre i altres voluntaris,  estan  construint una bassa (en terrenys propietats de l’Ajuntament) per ajudar a mantenir la fauna i flora que depenen d’aigües dolces per sobreviure, en el que era un antic abocador de deixalles.

Som un centre novell en tema mediambiental, per tant, totes les recomanacions i idees recollides, ens van molt bé per poder posar fil a l’agulla i ser un centre més verd. De moment, us animem a portar l’esmorzar en carmanyoles, o boc and rolls per tal de reduir la brossa del centre.

En aquesta trobada ens van fer entrega de la placa d’escoles verdes que en breu col·locarem a l’entrada del centre.

Resteu atents/atentes. Sigueu verds!