Important: cribratge ampliat (actualitzat)

Tal com s’explica al comunicat que podeu descarregar aquí, del dilluns al dijous de la setmana vinent (del 5 al 8 d’octubre, per tant), Salut durà a terme un cribratge ampliat al nostre Institut Rafael Campalans, en el marc de la qual es faran PCR a l’alumnat, al personal del centre i als familiars convivents dels alumnes de tots els cursos.

Al document que podeu descarregar aquí, trobeu més informació sobre aquesta iniciativa.

El cribratge s’organitza de la següent manera:

• Alumnat d’ESO, Batxillerat i 1r d’SMX. El dilluns, 5 d’octubre de 2020 és exclusiu per a l’alumnat dels grups d’ESO que NO estan confinats. Tot seguit farem els grups de Batxillerat i el 1r d’SMX.
  • Alumnat restant de Cicles Formatius. Del dimarts, 6 d’octubre, al dijous, 8 d’octubre, l’alumnat de Cicles Formatius restant, pot venir al centre entre les 10.30 i les 14.30 h per fer-se la prova.
  • Convivents de l’alumnat. Del dimarts, 6 d’octubre, al dijous, 8 d’octubre, entre les 12 i les 14 h, poden venir al centre per fer-se la prova els convivents de l’alumnat.
  • Personal del centre. Del dimarts, 6 d’octubre, al dijous, 8 d’octubre, entre les 10.30 i les 14.30 h.