El Calendari d’Advent Matemàtic

Amb la proximitat del dia 25 de desembre, arriben les vacances de Nadal i també el final del nostre Calendari d’Advent Matemàtic, on ja hem pogut descobrir tots els problemes que ens proposaven la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Cambridge dins del projecte NRich, i que hem pogut disfrutar-los en català i anglès gràcies a la gran traducció de la Coordinadora GEP, Anna Torrent.

Per a tots aquells que no hagueu pogut venir a l’institut i resoldre’ls, us facilitem l’enllaç a tots els problemes plantejats per tal que aquests dies de nadal hi penseu de la mateixa manera que segurament els nostres alumnes hauran fet durant aquests primers de desembre.

Enllaç als problemes del Calendari d’Advent Matemàtic.

El departament de matemàtiques de l’institut Rafael Campalans, vol aprofitar aquesta notícia per desitjar-vos unes bones festes i un

25th December is on the corner, which means that Christmas are here. And it also means that our Advent Calendar comes to an end. We have discovered all the challanges proposed by Mathematics Faculty from Cambridge University within NRich project. We’ve enjoyed all the challenges both in Catalan and English Thanks to the translations from our GEP coordinador, Anna Torrent.

For those who haven’t been able to come and solve them, here you have the link to all the problems so you can think about them as our students have done during these first days of December.

Link to the problems of the Advent Calendar

Institut Rafael Campalans Maths Department wishes you a Merry Christmas and a …

Departament de matemàtiques i Coordinació GEP

.