Educació Secundària Obligatòria (ESO)

Calendari 2024-2025

• Difusió de l’oferta inicial: 5 de març de 2024
  • Presentació i/o modificació de sol·licituds: Del 8 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores)
  • Presentació de documentació acreditativa: Fins al 22 de març de 2024
  • Publicació de les llistes amb barem provisional: 17 d’abril de 2024
  • Presentació de reclamacions: Del 17 al 22 d’abril de 2024
  • Publicació de les llistes amb barem definitiu un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024
  • Sorteig del número de desempat: 30 d’abril de 2024 a les 11 hores
  • Publicació llista ordenada definitiva: 2 de maig de 2024
  • Ampliació peticions per les sol·licituds de preinscripció sense assignació: Del 29 al 31 de maig de 2024
  • Publicació de l’oferta final: 7 de juny de 2024
  • Publicació llista d’alumnat admès i llista d’espera: 10 de juny de 202

• Període de matrícula: del 18 al 26 de juny

Més informació sobre la preinscripció:

FAQS:

Puc fer dues sol·licituds diferents per uns mateixos estudis? No, en cap cas. S’ha de fer una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres en els quals us interessa inscriure la vostra filla o fill fins a 10 de diferents.

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud, on em puc adreçar? Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el centre que escolliu inscriure el vostre fill o filla en primera opció, en horari d’oficina, i us ajudaran a complimentar el procés.

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació? Trobareu tota la informació a la pàgina https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:

• Fotografieu o escanegeu la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El codi de centre del nostre institut és 17004486, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
  • Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne (IDALU) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
  • Cenyiu-vos al calendari establert (lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre).

Més informació a la web del Departament d’Educació