Xerrades a 4t d’ESO a l’hora de tutoria

Aquestes darreres setmanes la tècnica de joventut del Consell Comarcal de la Selva, Tanit Baldiz ha estat realitzant tot un seguit de xerrades pels alumnes de 4t d’ESO sobre “l’amor” i “l’amor romàntic”. En aquestes xerrades els alumnes han fet una pluja d’idees sobre el tema de l’amor, han reflexionat i treballat en grup per analitzar diferents afirmacions o enunciats tòpics sobre l’amor per tal de fer pensar els nostres alumnes i aconseguir que siguin persones crítiques i amb criteri davant els tòpics. Molt adequada tota la feina que s’ha fet en aquestes xerrades tenint en compte que demà se celebra el dia Mundial en contra de la violència envers les dones. Cal continuar treballant per aconseguir eliminar aquesta xacra de la nostra societat.