Xerrada d’emprenedoria a Economia

Aquestes darreres setmanes, ens han  visitat la Sílvia Fàbregas i la Montse González, tècniques d’Emprenedoria en el Consell Comarcal la Selva, per explicar la seva tasca d’assessorament d’emprenedors als alumnes de Batxillerat i de l’itinerari d’Economia de 4t d’ESO, així com també, les funcions del Centre de Negocis La Selva, ubicat a Santa Coloma de Farners.
Ens han explicat els punts importants de la viabilitat d’una idea de negoci, posant com a un dels punts més importants la bona entesa dels socis i la seva implicació en l’empresa per tal d’aconseguir l’èxit empresarial.
D’altra banda, també han introduït conceptes com el finançament empresarial, pel qual l’alumnat s’ha mostrat interessat ja que no sabrien com posar en marxa una empresa sense diners. A més ens han introduït a conceptes nous empresarials de finançament: business angels, coworking, star ups i networking.

Finalment, han citat models de bones pràctiques empresarials, com per exemple Ticumiku i Xkelet, empreses creades en el Centre de Negocis La Selva.

Properament ens presentaran a dos emprenedors, un dels quals ha estat alumne del nostre institut: Adrià Bosch, que ens explicarà la seva experiència empresarial a través de la seva idea de negoci: Software Girona,

“Falcó de notícies”, 9 de març 2017