VISITEM EL MUSEU DE LA CIÈNCIA, el CosmoCaixa

Els alumnes de 4t d’ESO han visitat el Museu de la Ciència de Barcelona. La visita forma part de les activitats programades per la darrera setmana de curs dedicada al Projecte de Recerca.

El recorregut del Museu ha tingut com a fil conductor una gimcana fotogràfica i un dossier ple de reptes amb què els alumnes han pogut esbrinar què és un límul o una cambra de boira, per què diem que la gravetat és una caiguda i no una atracció, com és un cervell humà o quina és la primera escriptura creada per l’home.

Hem observat animals en el seu hàbitat, hem pogut comprovar el nostre nivell d’activitat cerebral, hem assistit a l’origen de l’univers i hem competit en intel·ligència amb un Ximpanzé que sempre ens guanyava. Al·lucinant!

L’experiència ha estat enriquidora i gratificant per als alumnes i per als docents. Esperem repetir-la el curs vinent!

Moltes gràcies a tots i a totes per fer-ho possible.