Visita al Parc científic de Barcelona

El divendres 24 de febrer, la Neus Martí i en Guillem Bartrina (en substitució de la Gina Duran que no hi va poder assistir), alumnes de 2n de batxillerat, van visitar el Parc científic de Barcelona acompanyats per la professora Imma Casanova, com a premi o reconeixement a les redaccions que van presentar a la Jornada de Filosofia 2016, amb el títol “Què ens fa humans?”, celebrada el passat 16 de desembre de 2016, i de la qual ja vam informar per aquest canal. A més dels nostres alumnes, també hi van participar els alumnes premiats dels altres cinc instituts participants a la Jornada de Filosofia i tres professors més de filosofia.

El premi, atorgat per la fundació Princesa de Girona, ha consistit en una visita a aquest Parc, acompanyats pel seu director, el senyor Ignasi Belda, doctor en intel·ligència artificial per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i enginyer informàtic per la Universitat Ramon Llull,  que també ens va fer una conferència sobre intel·ligència artificial i filosofia.  Després ens va ensenyar algunes de les instal·lacions del Parc, explicant-nos el seu paper com impulsor de la recerca (per més informació http://www.pcb.ub.edu/portal/ca/el-pcb).
La visita va acabar amb un dinar al mateix restaurant del Parc.
Tot plegat, una experiència científica, filosòfica i humana inoblidable!
“Les veus del falcó”, 28 de febrer 2017