Visita a la gravació d’ “El gran dictat”

El dimecres 16 de gener un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO, juntament amb tres professors, varen visitar els estudis d’Imagina per assistir com a públic en la gravació de cinc programes del popular concurs de TV3 “El gran dictat”. L’oportunitat de veure la feina de la televisió entre bambolines va ser una experiència d’allò més positiva. Va ser una tarda –llarga, llarga– plena d’emocions: per seguir ben de prop les vicissituds dels concursants, per veure in situ les dificultats de la gravació d’un programa televisiu, per comprovar la gran

professionalitat de tot l’equip humà que hi intervé, per conèixer en primera persona un dels rostres més coneguts de la televisió catalana –ens referim al presentador Òscar Dalmau, que ara podem dir que al natural té la veu tan vellutada i profunda com sentim a casa!–, i per actuar com a públic… no del tot passiu. Ara bé, per veure les actuacions d’aquest públic nostre haurem d’esperar al dia 10 de juny, quan, si no hi ha canvis d’última hora, s’emetrà el primer dels cinc programes consecutius on van participar. No ens ho perdrem!

En nom del centre, aprofitem aquestes línies per agrair a l’equip de coordinació i animació d’“El gran dictat” la simpatia i interès amb què els nostres alumnes i professors van ser tractats en tot moment.

Falcó de notícies