Una jornada plena d’emocions

El passat dia 14 va ser una jornada intensa i plena d’emocions. Al matí, amb el comiat dels alumnes de 4t d’ESO, i a la tarda i vespre, amb el Lliurament dels Premis Llor i el Comiat dels alumnes de Postobligatoris, tot plegat a l’Espai Polivalent de la Burés, que l’Ajuntament d’Anglès va tenir la gentilesa de cedir-nos per a la ocasió.

L’acte de 4t, a porta tancada, va comptar amb una obra teatral oferta pels alumnes de l’itinerari de teatre, diversos parlaments –del director, Pere Parramon, i de diversos representants dels alumnes–, un lliurament de diplomes amb les tutores, i un aperitiu final ofert pel centre per a l’alumnat.

De 19 a 20 h (amb un deliciós piscolabis de benvinguda ofert per l’AMPA a les 18.30 h) va tenir lloc el Lliurament dels Premis Llor  de l’Institut Rafael Campalans i l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes. Els Premis Llor són els guardons amb què distingim deu alumnes d’ESO que durant el curs present han estat exemple en algun d’aquells valors tan importants per a la convivència. Aquí teniu les categories i els premiats: Llor a l’esforç, Etna Bassà Vinyets (2n B); Llor al pragmatisme, Gerard Planas Vilà (1r C); Llor a la temprança, Arnau Planagumà Sureda (2n A); Llor a la creativitat, Neret Cortés Soley (1r C); Llor a la resolució de conflictes, Àlex Tomàs Rodríguez (2n C); Llor a la responsabilitat, Mar do Nascimiento Montoto (3r A); Llor a la bonhomia, Adrià Robledillo Taberner (4t C); Llor a la superació d’obstacles, Mohamed Kaaouach (4t C); Llor a la proactivitat, Ferriol Caballé Vilà (3r C); i Llor la companyonia, Saliha Maaroufi (4t C).

A més, en aquest Lliurament de Premis Llor, també vam distingirem dos alumnes que, per motius diversos, han destacat en els estudis postobligatoris: la Sira Ausellé Bosch de 2n de Batxillerat i l’Antonio Fernández Tejada de 2n de DAW. També vam donar els premis a les guanyadores del Concurs de portada i contraportada de l’Agenda 2018-2019, organitzat per l’AMPA: la Mel·lina Johana Vogel (3r A) i la Paula Vila Vilarrasa (1r ESO). En aquest acte també vam distingir l’alumnat participant en el Projecte Tu a Tu dels Mossos d’esquadra, així com el grup guanyador en l’edició d’aquest curs del Concurs Marató de Punts, el 1r C d’ESO.

Finalment, atents a la importància d’estrènyer els vincles de l’Institut amb el teixit social, empresarial i cultural que ens envolta, vam donar dos guardons a les empreses Hotels B&B Girona i Software Girona S. L. per la seva col·laboració. Per últim, també vam fer un senzill i sentit homenatge a l’artista Esther Boix, que dóna nom a una de les nostres aules, en un emotiu moment en el qual vam compartir escenari amb Ricard Creus i Adrià Creus, el seu marit i el seu fill. Tot plegat, a més, va comptar amb els parlaments del director, Pere Parramon, i la presidenta de l’AMPA, Sandra Vila.

A partir de les 20.15 h (amb un piscolabis de comiat al final ofert per l’AMPA) vam celebrar el Comiat d’alumnes de postobligatoris. L’acte va incloure el lliurament d’obsequis de comiat als alumnes de 2n de Batxillerat, 2n d’SMX i 2n de DAM/DAW, i diversos parlaments, com el del director, Pere Parramon, el d’un dels membres de la Junta directiva de l’AMPA, Josep Maria Quer, i el de l’alcaldessa d’Anglès, Àstrid Desset. En el si d’aquest acte també vam desitjar molta sort a tres professores que es jubilen aquest curs, la Teresa Negre, la Imma Rodríguez i la Fabienne Valligny.

Els dos actes de la tarda i vespre van ser magníficament presentats per l’Elsa Bohórquez i en Joel Cooke, i van estar acompanyades de música: la dels alumnes de 4t d’ESO Mario Climent, Paula Matamala, Aniol Bitlloch i Marcel Bartrina, que van tocar i cantar diversos temes, i la de Nora Ausellé (3r A) i Paula Marín (3r C). L’enhorabona a totes i a tots!

Si voleu veure més imatges de tot plegat, no us perdeu les nostres publicacions a Instagram; ens trobeu a @instigramcampalans