UAP18 Cantata per la pau

Ja fa 10 anys, 10 anys que el nostre institut participa en el projecte de la Cantata per la Pau. No tinc la sensació que hagi passat tant temps, potser és que edició rere edició hem evolucionat per canviar, variar, innovar i sobretot intentar que els nostres alumnes participin amb il·lusió i amb ganes de gaudir de la música amb l’objectiu solidari d’ajudar a Intermon i Càritas en un dels seus projectes.

Enguany ha estat molt especial perquè tots els professors que hi participem som conscients que aquell projecte que vam començar només cinc instituts amb una idea poc clara de fins on podíem arribar, ara veiem com ha crescut i com ha arrelat a les nostres comarques.

Des de l’institut vull felicitar també a tots els alumnes que d’una manera o altra hi participen: al cor general  aprenent quina actitud hem de tenir quan formem part d’un espectacle amb la paciència en els assajos i en el saber estar dalt de l’escenari. També al públic, que aprenen el valor de l’esforç que fan els actors i cantaires i l’actitud de respecte que cal tenir en un teatre. I finalment als i a les alumnes que formen part del cor de cambra que cada setmana es desplacen a Girona a assajar, esforçar-se i treballar perquè l’espectacle tingui la qualitat que els demanem.

Per tant a tots i a totes els que heu format par de la UAP no només aquest curs sinó a les deu edicions, MOLTES GRÀCIES.

Carina Nadal