UAP! 23: “PODER”, 15a edició de la Cantata per la Pau

Com cada any, l’alumnat de 2n d’ESO del nostre centre, ha participat en la 15a edició de la Cantata per la Pau, aquest any anomenada UAP 23 “Poder”

Al llarg d’aquests 15 anys, l’alumnat ha interpretat obres de teatre musical sobre l’Holocaust, els refugiats, l’assetjament escolar o la crisi climàtica. En l’edició d’enguany, moltes de les idees plantejades en les últimes actuacions s’han concentrat  en una única obra.

En aquest sentit, el muntatge d’aquest 15è aniversari ha presentat quatre històries independents però relacionades entre elles, que tracten diferents perspectives de la idea de poder. Així, la UAP!23: Poder busca fer reflexionar als joves  a través de la música i la cultura sobre temes com la dominació del poder religiós, militar o polític, així com sobre el poder i la responsabilitat de les noves generacions per canviar l’ordre establert del món.