Trobada informativa amb pares i mares

Amb l’objectiu de donar a conèixer l’institut a les famílies que volen portar els seus fills o filles a estudiar al nostre centre, dijous passat, dia 6 de març, es va fer una jornada de portes obertes per als pares i mares d’alumnes de 6è de primària. Havien estat convidats a través dels seus fills, després que membres de l’equip directiu fessin una visita als centres de primària. La trobada de dijous, doncs, va ser informativa per a les famílies per tal de resoldre neguits o dubtes que són ben normals en aquest moment de canvi i de pas de la primària a la secundària.
En acabar-se la part més formal de la jornada, es va fer una visita guiada pel centre per tal que els pares i mares puguin conèixer les instal·lacions i les aules on estudiaran els seus fills. Finalment, el centre va oferir un sopar informal a tots els pares i mares que ens van voler acompanyar, per a l’execució del qual es va comptar amb la col.laboració d’unes alumnes de 1r de batxillerat, i allí es van acabar d’arrodonir informacions i dubtes que potser els havien quedat encara.
Va ser una jornada ben aprofitada, que forma part de les trobades programades entre centre i famílies. En el present anem preparant el futur.
“Falcó de notícies”