Tingues bon cor, salva 3 vides. Vine a donar sang

Benvolgudes i benvolguts,

Som els/les alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Rafael Campalans i voluntaris/es del Banc de Sang i Teixits. Durant els darrers mesos, hem estat treballant en la campanya de difusió del Banc de Sang amb molta il·lusió i ganes.

Amb aquest voluntariat hem après que es pot compartir vida. Una sola donació pot salvar tres vides, ja que es separen els components de la sang (plasma, glòbuls vermells i plaquetes) per atendre les diferents necessitats de fins a tres persones. Per això, hem dissenyat aquest cartell amb l’eslògan: “Tingues bon cor, salva 3 vides”. La generositat s’arrela als nostres cors i ara és el moment d’actuar.

Us hem convençut? Voleu donar sang?

Us informem que el dimecres 22 de març del 2023 de 4 a 9 de la tarda, al Casal d’Avis de La Burés, podeu venir a donar sang. Haureu d’omplir un qüestionari i un metge us farà unes preguntes per saber si sou aptes. Nosaltres també hi serem per acollir-vos i ajudar-vos en tot el que puguem.

Després de la donació, us oferirem un refrigeri per recuperar forces i un petit detall fet per
nosaltres per agrair la vostra col·laboració.

Us recordem:
– No venir en dejú.
– Tenir més de 18 anys.
– No estar embarassada.
– Pesar més de 50 kg.

Per si encara esteu dubtosos, us volem recordar que donar sang és vital per a moltes persones. La sang caduca, per això són necessàries les campanyes i la donació constant. A més, les transfusions de sang no només s’utilitzen per a gent que ha tingut accidents i pèrdua de sang, també per a persones amb malalties cròniques.

Recordeu, “Tingues bon cor, salva 3 vides”.

Us animeu a venir? Us hi estarem esperant!
Dimecres 22 de març del 2023 de 4 a 9 de la tarda, al Casal d’Avis de La Burés.

Moltes gràcies,
Alumnes de 4t d’ESO del voluntariat del Banc de Sang i Teixits