Tallers a la Politècnica de Girona

El dia 5 d’abril els alumnes de l’optativa de quart d’ESO de tecnologia van participar en uns tallers a la Politècnica de Girona.
El taller primer taller va consistir a dissenyar una paret de tancament de façana (multicapa). Aquest disseny es podia analitzar mitjançant una aplicació que els calculava el percentatge d’eficiència energètica. També van poder conèixer millor els materials aïllants, així com utilitzar una càmera termogràfica i poder comprovar l’eficiència dels materials aïllants en el control de fluxos de calor a través de les parets de tancament.

En l’altre taller es va treballar amb dos robots industrials.  Els alumnes van poder programar el posicionament i trajectòries dels robots. Aquests robots són els que s’utilitzen a les indústries per a realitzar tasques de soldadura, pintura, muntatge de peces, …

Aquests tallers faciliten la interrelació entre l’institut i la universitat, en aquest cas, entre unes vocacions tecnològiques i la Politècnica.

“Falcó de notícies”, 6 d’abril 2017