Sortides dels alumnes de cicles formatius

Aquest mes de desembre els alumnes de cicles formatius han fet dues sortides a Barcelona.

Divendres 1 els alumnes de grau superior (Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma amb perfil professional en Videojocs i Oci Digital i Desenvolupament d’Aplicacions Web) van anar al Saló del Gaming (SAGA) a la Farga de l’Hospitalet, una jornada que els va deixar amb bones vibracions i ganes de repetir el curs vinent, ja que van portar al món professional els coneixements adquirits al cicle.

Dimarts 12 els alumnes de 2n de SMX van visitar el Supercomputing Center a Barcelona on van poder veure els 2 supercomputadors que tenen funcionant actualment: el Marenostrum 4 i el Marenostrum 5, aquest darrer és 23 vegades més potent que la quarta versió i 10.000 vegades més que la primera, del 2005, i permetrà abordar recerques científiques de molta més complexitat, és el 8è ordinador més potent del món. A la tarda els alumnes es van desplaçar fins al CCCB Centre de Cultura Contemporània de Barcelona per visitar l’exposició IA: Intel·ligència artificial. Totes dues visites han sigut molt interessants i molt ben valorades per part de l’alumnat.