Sortides del treball de síntesi

Benvolgudes famílies,

Us informem o fem un recordatori que dimarts de la setmana vinent, dia 8 d’abril, els vostres fills i filles aniran a fer una sortida del Treball de Síntesi. Aquesta sortida es fa cada any per aquestes dates, es tracta d’una activitat globalitzadora de la feina que es fa durant el curs i es realitza fora del centre escolar.

Així doncs, l’alumnat de 1r d’ESO anirà a Sant Hilari Sacalm, ja que el seu treball se centra en les Guilleries.

Els de 2n d’ESO aniran a Empúries, perquè es treballa la cultura grega.

I els de 3r d’ESO aniran a Girona, perquè el treball versa sobre els viatges i el turisme.

L’horari de la sortida serà l’habitual de qualsevol altre dia de classe, de les 8.20 fins a les 3 de la tarda, només en el cas de 3r s’arribarà cap a un quart de 4 de la tarda. En aquest cas els autobusos deixaran els alumnes de Bonmatí i de la Cellera a la parada de la TEISA.

Per qualsevol altra informació, poseu-vos en contacte amb l’institut

Cordialment,

Equip directiu