Sortida en btt per l’entorn amb els alumnes de 1r de batx

Aquest divendres 16 d’abril  l’hora de classe d’educació física l’hem fet fora de les instal·lacions esportives i en el nostre entorn més proper. Dins els continguts d’EF, els de les activitats a la natura són els més motivants, és per això que hem aprofitat per fer una sortida fins a Sant Just i Pastor, el Pasteral, parc de les ribes del Ter de la Cellera i també per Ànglès, una petita prova pel proper repte que representa el raid de 1r de batx de la setmana vinent.

Malgrat que la climatologia no acompanyava gaire, estem molt contents per l’actitud dels nostres i les nostres alumnes, que han participat en l’activitat amb interès i alegria, i fins i tot ens han comentat que els agradaria repetir.

És molt important per nosaltres transmetre aquest gust per l’activitat física i l’esport, i en aquest curs més que mai!, ja que és el darrer que tenen EF en el seu currículum i per tant a partir del curs vinent cal que sigui l’alumnat qui marqui la seva línia en aquest àmbit de l’activitat física i l’esport: ja sigui com element de lleure, d’esport de competició, de pràctica a la recerca de la salut…