Sortida dels alumnes de 4t d’ESO a les pistes d’atletisme de LLoret de Mar

Dijous passat dia 8 d’abril els alumnes de 4t d’ESO varen fer una sortida de l’assignatura d’educació física a les pistes d’atletisme de LLoret de Mar, allà varen poder practicar l’atletisme en el seu lloc més emblemàtic de la comarca de la Selva. Va col·laborar en la jornada l’atleta internacional Àngel Mullera que va transmetre els seus coneixements en les tanques, recordeu que ha estat moltíssimes vegades internacional amb els 3000m. obstacles.

Els alumnes varen estar practicant diferents modalitats de atletisme amb el grup bombolla, varen gaudir de les tanques, el salt de llargada, el llançament de pes, les sortides de velocitat i de resistència i la cursa de 400mll. que els més valents no es varen voler perdre!.

Una jornada per repetir, contents de l’interès i l’esforç que hi varen posar durant tota la matinal de la jornada, bona actitud, interès per aprendre i actitud oberta a nous reptes!